שלוש רמות חיים (לאושר)

מעטי מעט מדברים על רמות החיים השונות שאנחנו יכולים לחיות פה על פני האדמה.
כולנו חיים יחד ונדמה לנו שאנו חווים את אותו הדבר אבל לא כך הוא.
אנחנו חווים את אותה היסטוריה, כל אחד ואחת ממקומו ומקומה.
ואינני מדברת על המקום הפיסי אלא על המקום התודעתי.
אני רואה שלוש רמות של חיים והתבוננות על החיים.
אושר- המושג החדש

כל כך הרבה א.נשים “רודפים” אחרי אושר או עושים דברים כדי להגיע לאושר.
האם זה כלל אפשרי?